niedziela, 23 grudnia 2012

Moje dzieło...

Witam ponownie na moim blogu , być może jesteś tu po raz pierwszy , ale z pewnością ci się spodoba.W poprzednim poście składałam życzenia , a dziś muszę was powiadomić o tym że mam kolejnego nowego bloga do którego zapraszam ,,Star Stable Online''skoro już piszę to ciebie z pewnością to zdziwi: (zdjęcie)
Ładne prawda? Mi też się podoba , ten facet to dopiero musi być zdolny xD
Przy okazji narysuję na paincie konia , bo taka chęć mnie nabrała...<3 (jeszcze nie wiem czy mi się uda)Więc zaczynam i biorę się do roboty....;P
I co podoba się?To przeróbka innego zdjęcia zaraz oryginalne wstawię żebyś mógł(a) zobaczyć różnice:)













To właśnie moja robota:)
Ale teraz muszę pomóc babci robić pierogi na święta:)

2 komentarze:

  1. od 1 do 10 na ile stawiacie moją przeróbkę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym dała 9 nie to że brzydki tylko ja myśle że robiłaś go na szybko,bo widać że może też być lepiej a wogóle to ja też mam blog o star stable online to link:star-stable-online2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń